فکر ورزشی در کنار فعالیت ورزشی

فکر ورزشی

فعالیت ذهنی ورزشی هم گاهی می‌تواند در کنار فعالیت بدنی به شما در روند کاهش وزنتان کمک کند. گاهی در شرایطی هستیم که نمی‌توانیم مثل سابق فعالیت و تحرک داشته باشیم (مثلاً بنا به دلیلی دچار زانو درد شده‌ایم و طبق دستور پزشک تا بهبودی کامل باید فعالیت ورزشی خاصی نداشته باشیم). خوب حداقل می‌توانیم به آن فکر کنیم! پس بیایید اگر در چنین شرایطی بودیم حداقل در هر روز سر ساعت معینی که سابق بر آن در آن زمان ورزش می‌کردیم، در جایی نشسته و بر آن تمرکز کنیم. به این ترتیب ذهن خود را آماده نگه داشته‌ایم و زمانی که مشکل جسمیمان برطرف شد آمادگی لازم برای از سرگیری فعالیت بدنی را داریم. به علاوه برای انجام هر کاری باید اول از نظر ذهنی آماده شویم و این اشتغال ذهنی به ورزش کمک می‌کند تا در عمل هم بیشتر سراغ ورزش برویم.

کارشناس تغذیه سیبیتا | www.sibita.com

/ 1 نظر / 12 بازدید
فرناز

چه با حال!